O Portálu:
PORTÁL PACIENTA umožňuje objednávání zdravotních služeb (rezervaci termínu) ve vybraných ambulancích Vsetínské nemocnice a.s.
PŘÍSTUP K PORTÁLU ZDE.
Další postup: Objednat k lékaři » Výběr nemocnice » Vsetínská nemocnice
- Jednorázové objednání k lékaři:
Tato funkce umožňuje jednoduché objednání do vybrané ambulance Vsetínské nemocnice bez nutnosti mít zřízený účet. Potřebujete zadat pouze jméno a příjmení, kontakt – telefon či e-mail, a rodné číslo pacienta. Na uvedený kontakt obdržíte potvrzení provedené rezervace. Takto pořízené rezervace není možné upravovat a rušit.
- Přihlášení k účtu:
Je možné se přihlásit také k účtu, jehož prostřednictvím můžete rezervace upravovat a jednoduše zakládat z jednoho místa rezervace pro Vás i Vámi zastupované osoby. Pro účet je nutné mít identitu občana (např. bankovní identitu).
- Objednání dobrovolných dárců k odběrům krve a plazmy:
Prostřednictvím PORTÁLU PACIENTA se mohou dobrovolní dárci objednat k odběrům krve a plazmy (plazmaferéza). Platí pro termíny od 1. 9. 2024.
Přímý odkaz na objednání ZDE .
- Získání zdravotnické dokumentace:
Portál občana https://obcan.portal.gov.cz/prihlaseni avizuje možnost získání takzvaného pacientského souhrnu (část zdravotnické dokumentace obsahující základní zdravotní údaje o pacientovi). Uživatelskou příručku najdete: https://obcan.portal.gov.cz/uzivatelska-prirucka.
Prostřednictvím Portálu pacienta mohou zájemci získat přístup ke zdravotnické dokumentaci. Aktuálně se jedná o ambulantní nálezy a propouštěcí zprávy z hospitalizace. Podmínkou dostupnosti dokumentů je ověření identity uživatele v úrovni značná či vysoká, ve smyslu evropského nařízení eIDAS. Pozn.: úroveň důvěry v prokazovanou identitu je dána použitým prostředkem. Podrobnosti k eIDAS na webových stránkách https://info.identitaobcana.cz/idp/.