Portál pacienta

O Portálu:

PORTÁL PACIENTA umožňuje objednávání zdravotních služeb (rezervaci termínu) ve vybraných ambulancích Vsetínské nemocnice a.s.

PŘÍSTUP K PORTÁLU ZDE.

Další postup: Objednat k lékaři  » Výběr nemocnice » Vsetínská nemocnice

  • Jednorázové objednání k lékaři:

Tato funkce umožňuje jednoduché objednání do vybrané ambulance Vsetínské nemocnice bez nutnosti mít zřízený účet. Potřebujete zadat pouze jméno a příjmení, kontakt – telefon či e-mail, a rodné číslo pacienta. Na uvedený kontakt obdržíte potvrzení provedené rezervace. Takto pořízené rezervace není možné upravovat a rušit.

  • Přihlášení k účtu:

Je možné se přihlásit také k účtu, jehož prostřednictvím můžete rezervace upravovat a jednoduše zakládat z jednoho místa rezervace pro Vás i Vámi zastupované osoby. Pro účet je nutné mít identitu občana (např. bankovní identitu).

  • Objednání dobrovolných dárců k odběrům krve a plazmy: 

Prostřednictvím PORTÁLU PACIENTA se mohou dobrovolní dárci objednat k odběrům krve a plazmy (plazmaferéza). Platí pro termíny od 1. 9. 2024.
Přímý odkaz na objednání ZDE .

  • Získání zdravotnické dokumentace:

Portál občana https://obcan.portal.gov.cz/prihlaseni avizuje možnost získání takzvaného pacientského souhrnu (část zdravotnické dokumentace obsahující základní zdravotní údaje o pacientovi). Uživatelskou příručku najdete: https://obcan.portal.gov.cz/uzivatelska-prirucka.
Prostřednictvím Portálu pacienta mohou zájemci získat přístup ke zdravotnické dokumentaci. Aktuálně se jedná o ambulantní nálezy a propouštěcí zprávy z hospitalizace. Podmínkou dostupnosti dokumentů je ověření identity uživatele v úrovni značná či vysoká, ve smyslu evropského nařízení eIDAS. Pozn.: úroveň důvěry v prokazovanou identitu je dána použitým prostředkem. Podrobnosti k eIDAS na webových stránkách https://info.identitaobcana.cz/idp/.